Deklaracja dostepnosci

Deklaracja Dostępności


Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 848). Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Strona internetowa zawiera niezgodności lub wyłączenia wymienione poniżej.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację Dostępności sporządzono dnia:
  • Deklaracja Dostępności została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawiesamooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny( - raport oceniający).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

  • osobą kontaktową jest: Danuta Marzena Kulesza
  • e-mail: administracja.cojp@wysokomazowiecki.pl
  • nr telefonu: +48864770200

Do wskazanej wyżej osoby można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Procedura dotycząca dostępności cyfrowej

Każdy ma prawo do:

  • zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;
  • żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;
  • żądania udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie, w tym wskazanie sposobu realizacji kontaktu;
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub jej element chodzi;
  • jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Rozpatrzenie zgłoszenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, nastąpi niezwłoczne poinformowanie o tym wnoszącego żądanie oraz poinformowanie o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej jednak nie będzie możliwe, może być proponowany alternatywny sposób dostępu do informacji.

Skargi i odwołania

W przypadku odmówienia realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Skargę można złożyć do organu nadzorującego z wykorzystaniem usług poczty tradycyjnej lub drogą poczty elektronicznej.

  • Organ nadzorujący: Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem
  • Adres: ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie
  • E-mail: administracja.cojp@wysokomazowiecki.pl
  • Telefon: +48864770200

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzą 2 wejścia. Główne wejście od ul. Ludowej oraz drugie wejście od strony parkingu z wjazdem przy ul. Mickiewicza. Do obu wejść prowadzą schody. Przy schodach do wejścia głównego znajduje się podjazd dla wózków. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko parter. W budynku nie ma windy. Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe, po jednym przy obu wejściach. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku starostwa nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby.

 

 

 

Udostępniający: Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem

Wytwarzający/odpowiadający: Danuta Marzena Kulesza

Data wytworzenia: 2021-03-24

Wprowadzający: Danuta Marzena Kulesza

Data modyfikacji: 2021-03-25

Opublikował: Danuta Marzena Kulesza

Data publikacji: 2021-03-25